lördag 10 september 2011

Fotomara 2011 + lite annat

I dag var det dags för den årliga fotomaran i Borås.
Runt 250 personer deltog. En fotomara går ut på att man har 5 timmar på sig att tolka 10 motton.
En del var lite kluriga, andra ngt lättare.
Själv deltog jag inte eftersom jag är för trögtänkt :-) 
Jag brukar komma på bra bildförslag efter ett par dagar så jag sitter i målet och tankar över bilder deltagarnas på min dator. 
Detta är nog en av de roligaste dagarna på året, sitta och tjöta med folk med trevliga klubbvänner.


Bengt i starten med en av deltagarna.

Foto fotografer är oftast kul. Speciellt då de inte vet om att de själva blir plåtade

 Tema: Kropp tog hon här. 

 Om dessa var med i tävlingen vet jag inte.

Hmm, vad döljer staden här?
 Up to the sky..... Eller en bit på väg

Inga kommentarer: